Meniu

Administrarea eficientă a conţinutului – Xerox DocuShare

Xerox DocuShare permite administrarea documentelor, colaborarea, verificarea, aprobarea, precum şi editarea web pentru o mai bună distribuire a informaţiilor la nivelul întregii organizaţii, de către orice specialist. Împreună cu echipamentele multifuncţionale Xerox, DocuShare este o soluţie completă de administrare a documentelor.

Datorită performanţei funcţiilor de scanare veţi putea procesa peste 1.000 de imagini pe minut. Funcţiile de scanare elimină necesitatea unui operator, trimiterea aplicaţiilor de împrumut precum şi alte tipuri de procesare automată a documentelor.

Suportul pentru o gamă variată de interfeţe de scanare, inclusiv scanare către email şi echipamente terţe, permite scanarea şi controlul documentelor electronice şi tipărite de la toate echipamentele din organizaţia dumneavoastră.

Personalizare -DocuShare este uşor de implementat de la câteva sute şi până la câteva zeci de mii de utilizatori în fiecare segment al unei organizaţii. Performanţa DocuShare a fost testată în aşa fel încât suportă peste 50 de milioane de documente pe un singur server.

Flexibilitate – DocuShare poate fi personalizat pentru a se adapta unei game varietate de aplicaţii, fiind compatibil cu toate platformele hardware şi software cunoscute. Platforma deschisă DocuShare a fost special concepută pentru a face faţă cu uşurinţă provocărilor actuale şi nevoilor viitoare.

Funcţii principale

  • Suportă toate tipurile de fişiere, de la documente scanate la documente şi mesaje electronice
  • Permite indexarea rapidă pentru căutarea şi recuperarea uşoară a fişierelor
  • Administrarea eficientă a conţinutului
  • Încărcare/Ştergere fişiere
  • Administrarea şi controlul diverselor versiuni ale fişierelor
  • Controlul versiunilor şi documentelor prin acces, direcţionare şi vizibilitate
  • Colectarea, procesarea şi distribuirea informaţiilor
  • Capacitate extinsă de stocare a informaţiilor
  • Indexarea informaţiilor şi identificarea meta-datelor
  • Identificarea valabilităţii informaţiilor
  • Subclasificarea obiectelor cu suport personalizat pentru meta-data
  • Indexarea şi căutarea meta-datelor şi textelor
  • Niveluri de utilizator flexibile pentru alinierea accesului la informaţii în funcţie de cerinţele unei comenzi
  • Disponibilitate/recuperare în caz de forţă majoră
  • Funcţii de arhivare

Suport optim pentru colaborare

  • Administrarea informaţiilor disponibile pe bloguri şi siteuri wiki
  • Direcţionarea automată a conţinutului pentru verificare automată
  • Administrarea mesajelor electronice
  • Notificări şi alerte

Mai multe niveluri de siguranţă

  • Administrarea parolelor şi aplicarea regulilor referitoare la parole – pentru respectarea standardelor HIPAA
  • Audit şi contorizarea acţiunilor
  • Criptare SSL

Xerox DocuShare este o aplicaţie de tip web de scanare şi administrare a documentelor, ce permite tuturor companiilor să implementeze o soluţie performantă de management al conţinutului pentru un mai bun control al documentelor, o colaborare optimă şi productivitate personală. Împreună cu echipamentele multifuncţionale Xerox creează o soluţie completă de administrare a documentelor.

  • Scăderea cererilor de resurse, reducerea costului total de proprietate, TCO, şi recuperarea imediată a investiţiei
  • Integrarea optimă cu aplicaţii desktop pentru manevrarea uşoară a documentelor electronice şi tipărite, inclusiv Microsoft Windows şi Outlook, precum şi o multitudine de echipamente de imprimare şi scanare, dintre care putem menţiona Xerox WorkCentre Pro, DocuTech, şi iGen3
  • Administrarea sigură, transparentă şi eficientă a documentelor, astfel încât angajaţii să poată scana, gestiona, edita şi distribui informaţiile pe parcursul întregului proces.
  • Îmbunătăţirea productivităţii şi a eficienţei operaţionale
  • Soluţie completă şi avantajoasă ce poate fi implementată în doar câteva ore şi folosită în doar câteva minute
  • Respectarea standardelor de conformitate privind tratarea documentelor
  • Mediu sigur pentru documentele importante, în caz de forţă majoră
  • Trei nivele de siguranţă, începând de la autentificarea şi accesarea reţelei; suportă criptare prin Secure Socket Layer (SSL)
  • Control asupra directoarelor, documentelor şi altor obiecte, plus integrarea în sistemele LDAP existente

De ce Xerox?

  • Soluţie completă de administrare a documentelor pe toată durata procesului, alături de echipamentele multifuncţionale Xerox
  • Mult mai accesibilă şi mai uşor de instalat, administrat şi folosit decât produsele concurenţei
  • Extrem de flexibilă pentru adaptare rapidă la nivelul întregii organizaţii, dacă este necesar